Update

Nä man får väl ta och slänga in en liten uppdatering. Har haft en bra helg. Hade semester i Fredags och åkte på tjejmiddag hos Frida på kvällen. Mycket trevligt och privatchaufför hem :)
Lördagen var rätt lugn och skön. Sambofritt då Markus hjälpte en jobbarkompis att flytta. Slötittade på bröllopet och fastän jag är totalt less på hela spektaklet kunde jag inte undvika att få en tår i ögat till och från. Visst var det vackert det ska jag inte förneka.
När det värsta ståhejet var över inne i "stan" så åkte jag och Markus in. Tog en öl eller två och strosade lite allmänt innan vi rundade av kvällen med lite mongolisk buffé. Mums! Även att vi träffade lite Hasselabor på Restaurangen. Det är inte var dag det händer! Efter restaurangbesöket drog vi hem och kollade på film, det var en väldigt trevlig och mysig kväll.
I går så sooooolade jag! Tränade lite och idag är det måndag igen.

Var superpigg imorse och tog en långpromenad på 1 timme innan jag åkte till jobbet (ja, jag var verkligen uppe SUPERtidigt). Dagen flög förbi och sedan hemkomst från jobb har jag städat, tränat och lagt in sill samt hunnit skvallra lite i telefonen. Planerat inför kommande midsommarhelgen. Åh ska bli så skoj!

Ja annars har det inte hänt något speciellt, inget jag vill berätta för er ialf :P
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: