Tufft


I really like this pic.
Idag jobbar jag hemifrån, skönt att kunna göra det. Jag har massor att göra och hoppas på att få mycket gjort!
Igår hade vi match mot Boo i Fisksätra. I vanlig ordning så förlorade vi och det börjar faktiskt suga rätt hårt nu... Vi har inte vunnit en enda match! Iofs har vi bara spelat 4 st men ändå. Suck Suck Suck. Det är tråkigt men vi ska inte ge upp än! Vinst SKA komma, förhoppningsvis SNART! Jag blir så arg på mig själv för ingenting går som jag vill att det ska gå. Jag vill spela som jag gjorde förut när jag verkligen spelade, men det känns som att jag har tappat min forna fotbollsform och det suger. Jag hoppas verkligen den kommer tillbaka snart.
Jag har blåmärken och skrapsår över hela kroppen ialf... det är ju.... fint.
Om 2 dagar bär det iväg hemåt, OJ vad jag LÄNGTAR!!! Då får jag träffa min Mamma och alla andra <3>

Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: