2000 saker

Att göra har jag på jobbet just nu :S IT sucks. Men samtidigt är det roligt för lite stress sätter lite press = jag utvecklas och sen går dagarna så himla fort! Det bara rusar förbi! Skönt för då ska jag snart gå till gymmet! wiii.
Har anmält intresse till ett nytt "program" de har på gymmet även, det är ett "lifestyle" program. Man får 4 hälsokontroller under ett år och även ca 10 timmar med en personlig tränare + att man får kostråd och tips på hur man ska träna och man sätter upp mål + delmål under året samt föreläsningar. Hälskontrollerna och kondotionstesten delas upp på 4 olika tillfällen under ett år för att se framsteg. Jag skulle tycka det vore skitkul och bra för motivationen - En nackdel är dock att jag inte riktigt vet vad det kostar ännu - Jag hoppas det inte är alltför dyrt, för isf hoppar jag på det lätt! Men jag tror inte att jag är sugen på att betala flera tusen för det... hm.. well vi får väl se hur det blir. Väntar på svar via mail så vi får se vad de skriver.

Jag insåg imorse att jag är helt sjukt vinterblek... jag måste sola!
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Vad bra det där programmet lät!
Vad duktig du är som orkar träna så mycket jämt!