Pick, Pick, Pick

Eller Bang, Bang, Bang! Det slår i mitt lilla huvud :S Usch haft huvudvärk nästan hela dagen. Jobbigt! Jobbigare blir det av att man är tvungen att sitta och stirra in i en skärm hela tiden.
Ska ialf släpa iväg mig till gymmet trots pannknack. Enligt mitt "inför-Marathon" Schema så ska jag avverka 15 km löpning idag... Så det är väl bara bita ihop och hoppas att det går över.
Man måste tänka på hur skönt det känns direkt efteråt. När man utmattad och svettig känner hur det pulserar i kroppen, hur musklerna värker och man är KLAR. Man blir så stolt över sig själv när man klarar av saker och faktiskt genomför det man har planerat. Karaktär kallas det visst :) haha. Hoppas att min karaktär är på topp efter gymbesöket.

Syster har flyttat hem till oss igen nu och börjat jobba igen. Har saknat henne! Dock så verkar hon rätt deppig :S Hoppas det går över tråkigt att man ska vara ledsen. Jag tycker ialf att det är roligt att hon är här igen :) Fast jag tror att hon skulle tycka det vore roligare om hon hade en egen lägenhet. Jag hoppas det går att lösa så att hon får något eget. Inte för att hon inte får bo hos oss men det vet man ju själv, man vill ju gärna ha ett eget ställe och inte vara inneboende hela livet. Så om någon har tips på en etta eller tvåa till bra pris i söderort så kan ni väl hojta till! :)

Svärmor fyller 65 år på fredag.. varken jag eller Markus har någon aning om vad vi ska köpa tll henne! :S Tips mottages gärna!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: