I´m Back

Long time no seen... igen :)

Jag åkte till London och kom tillbaka igen. Det var en rolig resa även om vädret inte var det bästa. Det regnade en hel del, var ganska grått och tråkigt och det var typ bara onyttig mat att äta överallt. Var knappt man kunde hitta grönsaker någonstans! Allting var i stort sett friterat.
Men det var roligt att gå runt och se alla "kända" ställen. Jag och Markus hoppade på en sightseeingbuss och åkte runt en hel dag. Vi spanade in Big Ben, London Tower, The Tower, Millenium Eye (heter den så?), Buckingham Palace m.m. m.m.
Vi promenerade runt väldigt mycket, höll oss runt Picadilly Circus, Trafalgar Square och Chinatown områdena. Vi tog även en lång promenad i Hyde Park och Besökte Harrods och London Dungeon (vilket var väldigt intressant) :)
En dag åkte vi även upp till Abbey Road och jag gick över precis samma övergångsställe som Beatles gjorde på det kända skivomslaget. En lite rolig grej att göra bara.
Mesta delen av tiden så satt vi på någon mysig Engelsk Pub och drack öl och vin, en kväll var vi ut på en 80-talsklubb och det var skitkul! :) De hade sånt där dansgolv med färglada fyrkandet på golvet, det var festligt.
Nej överlag en väldigt trevlig resa! Intressant att se staden men jag kanske inte är så jättesugen på att åka tillbaka... ialf inte vintertid. Nästa resa måste bli till något varmt exotiskt ställe!
Jag skulle gärna visa er bilder men... Jag insåg när jag packade upp min väska att min kamera är borta...Helt borta! Jag har ingen aning om vart den tagit vägen :( Sista gången jag använde den var på flygplatsen i London innan vi flög hem, den har troligtvis ramlat ur väskan/blivit stulen/glömts på planet någonstans på vägen hem. Surt. Tråkigt på alla bilder och såklart på kameran, jag gillade min kamera den var perfekt. :( Så lite ledsen för det.

Veckan som gått har jag bara jobbat, Jobbat, jobbat, jobbat. Helt galet mycket att göra och jag har jobbat över varje dag. Trots det så hinner jag inte riktigt med ändå. Hoppas verkligen att nästa vecka blir lugnare!

Jag har pga jobbet inte heller hunnit med att träna något! Nu har jag inte tränat på över en vecka och det känns faktiskt jättekonstigt! Tur att jag har fotbollsträning imorgon så jag får springa av mig lite :) Nästa vecka kommer vi även att träna väldigt mycket fotboll + gymmet med laget för nästa helg ska vi på Cup! :):) Ska bli jättekul.
vi ska till Åland Fre-sön för att spela 11-manna inomhus. Jag har aldrig spelat så stort inomhus så det ska bli jätteroligt :) Ser fram emot det.
Och helgen efter det så är det dags för en till cup (vet inte med säkerhet om jag blir uttagen till den än men det hoppas jag såklart på) på Ekerö. En kvälls/helgcup. Dock såg jag i spellistan att vi ska spela mot väldigt många div 3 lag... Vi spelar i femman.. men det ska nog gå bra det med :) Det är ialf roligt ändå!

Ikväll kommer min vän Eva-Li hit på besök, jag ska bjuda henne på middag och ha lte tjejkväll. Det ska bli roligt och mysigt.
Imorgon ska jag även hem till Amanda och hänga lite. Jag tror det kommer att bli en riktigt bra helg faktiskt :)

See Yaa
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: