London Baby


Har varken packat eller funderat på vilken tid vi måste åka till flyget.. men imorgon bär det ialf iväg :) Ska bli otroligt nice att komma iväg lite, en långweekend. Bara jag och Markus det behöver vi. Eller jag behöver det ialf. Jag blir lätt deppig när det är vinter och tycker det mesta är rätt tråkigt... Så den här resan kunde inte kommit vid ett bättre tillfälle.
Det hade visserligen varit otroligt nice att åka iväg på en solresa med, men nu på vintern är det ju nästan bara thailand och kanarieöarna som gäller - dessutom vill inte jag betala så mycket pengar. Denna resa blev billig, ca 2000 kr för båda (inkl flyg tor, boende på 4-stjärnigt hotell och frukost). Jag tycker det är är fullkomligt överkomligt! :)
Sen så kan vi vara lite kulturella, gå på bio, promenera i parker och "göra stan", shoppa och strosa runt. Vill gå på Queen musikalen :) Bara ta det lugnt och njuta av varandra. Jag tror det kommer bli toppen!
18:15 imorgon kväll lyfter vi och är hemma igen natten till tisdag - Åh vad jag längtar!
Kommer inte blogga något - lilla iphonen får stanna hemma :)
Josse håller ställningarna i lägenheten.
Kom på att Markus fyller år på fredag - Den här resan är ju en kombinerad julklapp/födelsedagspresent men det vore ändå rätt trevligt om han kunde få något när han fyller år.. ska undersöka den saken vidare :) Kanske jag hittar något skoj på plats. Vi får se vad jag hittar på, jag brukar vara rätt påhittig så det ska nog lösa sig!
Ha det toppen så länge mina läsare så hörs vi nästa vecka :)
Ciaoooo
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: