No Game

Inget fotbollslirande idag :( Det har snöat så vår plan går inte att använda, suck jag som hade sett fram emot det så mycket! Jag vill ha sommar.. nuuuu! Spela fotboll i en varm sommarsol är ju bland det bästa som finns! :)

Till helgen åker vi ju till Åland på Cup - Jag har varken tvättat eller packat och känner mig lite smått stressad, men det ska bli roligt! Hoppas vi vinner den här gången :)

Igår när jag kom hem så var Markus helt galen :) Han hade storstädat och skrubbat och skurat och fixat i HELA lägenheten. Badrummet var skinande rent och han hade gjort så fint! :) Nu är det nystädat och fixat och det är så skönt. Känns som att det var perfekt dag att städa, ännu en grej som gör "nystarten" bättre och enklare. Jag hade även fyndat nya köksgardiner på Hemtex för 25 kronor på vägen hem :) Så då passade jag på att byta ut även dessa.

Sedan gick vi till återvinningen med några påsar skräp, jag försöker ju vara lite miljövänlig till och från genom att sopsortera. Det går faktiskt bra och det blir mindre hushållssopor. Nackdelen är ju att man får så mycket "skräp" som man måste gå till återvinningen med. Jag hatar när dessa saker är i lägenheten - Påsar med konserver, glas och plast, och tidningar!? Jag är allergisk mot sådana samligar så jag går till återvinningsstationen så ofta som möjligt :)
Efter det så tog jag och Markus en långpromenad i vinterkvällen, det var mysigt.
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: