Nystart

Igår var lite av ett vägskäl, det fanns två alternativ att välja på och jag är helt säker på att vi valde det rätta. Nu får vi se vad som händer men det känns riktigt bra idag :) I Like.
Ibland måste man stanna upp, tänka efter, prata igenom saker för att man ska komma till en förändring eller förbättring.
Det som är viktigt att komma ihåg är att respektera varandras åsikter och faktiskt erkänna för sig själv att det är skönt att gråta ibland.
Jag älskar honom!

Idag är det måndag och dags för nya tag! Jag jobbar till 17 som vanligt och sen ska jag hem och ta en långpromenad med Markus, efter det ska vi antingen åka skridskor eller storhandla. hehe. Vi får väl se vilket som känns bäst. Ska verkligen komma igång med att äta lite nyttigt nu igen, jag saknar faktiskt vår LCHF period som vi körde i nästan ett år! Det är både gott och nyttigt så det ska bli lite sånt nu igen. Ser faktiskt fram emot det.
Sen blir det filmkväll! :)

Veckan som kommer är fylld av fotboll, vi kör utomhusträning på Mossen imorgon och på onsdag är det 1 timmes löpträning, sen så åker vi ju på fredag! :) Längtar! Hela helgen kommer vara fylld av fotboll. Much fun.

Vi håller på och spånar lite på vad jag och Markus ska göra på år årsdag den 11 februari, en hotellnatt/spa och någon mysig middag vore nice - Är det någon som har några tips!?
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni skaffa barn? Är det det som du skriver ni valde? :-)

Louise sa...

Nää inga barn än, det är så mycket annat vi ska hinna göra innan :) Det handlade om en annan sak.