Off to Åland

Hela helgen ska jag och mitt lag Skogås-Trångsund spela Cup i hallen på bilden. Vi samlas idag klockan 17:15 för bilfärd till Grisslehamn. Därifrån tar vi färjan över till Åland klockan 20:00.
Första matchen imorgon klockan 10:00. Ska bli så jäkla roligt! :)
Vi ska bo på ett Hotell och det ska verkligen bli roligt att hänga lite med tjejerna i laget, det tar ju lite tid innan man blir "en i gänget" eftersom jag är ny så det kommer säkert underlätta att man åker iväg en hel helg såhär. Det ska bli roligt och jag ser verkligen fram emot det.
Gruppspel imorgon alltså och på söndag förmiddag och sen blir det (eventuellt) slutspel. Hoppas det går bättre för oss nu än det gick för oss i Svenska Cupen innan jul :P.
Önska mig lycka till vi ses på söndag!
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

Anonym sa...

du kommer kicka assss!!! :L :) lycka till fialotta! <3