Dan före dan före dopparedan!

Men nu är det inte långt kvar till jul :) Mysigt jag längtar!
Även om vi inte tänkte ha någon julgran hemma i år så har jag lyckats få lite julstämning. Jag har i veckan både julbakat (knäck, kakor och chokladgodisar) och lagt in egen sill och slagit in de sista julklapparna. Jag hittade även en jättefin svart långklänning som jag ska ha på julafton!

Den här veckan har jag tecknat jättemycket, har haft några julklappsbeställningar och har känt lite lite stressad över att hinna klart allt. Men nu satt jag hela kvällen igår och blev klar med det sista, så nu hoppas jag att mottagarna blir nöjda :) Lite jobbigt att jobba under stress men samtidigt bra för mig. Då får man lite press på sig.

Igår var jag och Markus hem till Josefine och hämtade lite saker, hon flyttar idag :( Så vi hämtade saker som hon inte ska flytta med sig hem. Fick massor av skafferivaror och hygienartiklar och lite smått och gott. det är ju bra :) Så tråkigt att hon ska flytta dock! Kommer sakna henne sååå mycket! Har ju varit mysigt att haft ialf en systeryster nära. Men nu ska hon ut på nya äventyr! : ) Det tycker jag hon gör helt rätt i!
Johanna och en kompis kommer ned och hämtar allt hennes pick och pack idag och sen är det tack och hej för den här gången <3

Jag fick även en julklapp av Johanna och Josefine igår. haha jag skrattade så mycket när jag öppnar den! Vi har ju sagt att vi ska köpa bara oseriösa julklappar till varandra i år. Då har knäppskallarna gått och köpt världens största nallebjörn! Den var typ lika stor som mig och jag har ingen aning om vad jag ska göra av den! haha. Galningar!!
Den är mjuk och go ialf det är ju synd att den är så stor att den inte får plats bredvid mig i sängen annars hade jag ju kunnat kramats med den. :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: