trött och seg, seg och trött

Kan ingen boosta mig med vitaminer, solsken och energi! Jag känner mig supertrött, allmänt grinig och irriterad och till råga på allt har jag åkt på en förskylning. attans! Hoppas verkligen det går till sig snart!
Känner mig så less här på jobbet (där jag dessutom sitter helt själv just nu) att jag frågade chefen om jag fick vara ledig imorgon. Det fick jag och det ska bli sååå skönt!
Ska bara ta det lugnt och dona på hemma. Längtar! Hoppas även denna arbetsdag tar slut snabbt så man kommer hem någon gång. 

Försökte gaska upp mig själv med en utelunch + att jag köpte en ny almanacka! En supersöt liten och behändig rosa sak som jag ska ha i vår/sommar när jag troligtvis har massa viktiga möten och träffar jag måste skriva upp :) Då kommer jag förmodligen inte att använda min kalender på mobilen så då blir det bra med en liten jag kan ha med mig överallt. Jag känner mig nöjd! Jag har redan fört över alla födelsedagar och allt annat som redan är inbokat i vår, nu är det bara att fylla på.

Igår lagade jag en variant av tacopaj till Markus, fick receptet av Ida senast vi var där och det är verkligen supegott! Bra att man kan variera sig lite, eller ialf vi som alltid äter "vanlig" tacos. Man tar helt enkelt tacochipsen och lägger dem i en ugnsform, häller över den färdigbrynta tacofärsen, breder över creme fraiche och toppar med massa ost - Sedan in i ugnen tills det fått färg. Till det serverar man en sallad + tacosås. Nu hade vi fetaost med och det är verkligen supergott! Lite annorlunda och lite roligare än "vanlig" tacos.
Tjing!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: