TGIF

Äntligen fredag igen, även fast veckorna går jäkligt fort så tycker jag det är såååå skönt med helg!
Igår var jag och Frida (+ lilla Linus) till Ida och Fredrik i Tyresö. De har precis köpt en ny lägenhet och det måste ju spanas in :) Det var väldigt fint! Jag hade köpt med mig en liten inflyttningspresent i form av en tvål/diskmedelspump och den passade alldeles finfint i deras kök :) så det var roligt.
Ida lagade supergod Tacopaj och sedan fikade vi massa gott som Frida hade bakat och tagit med sig. Det var supertrevligt! Strax efter 22 så fick jag skjuts med Frida hem till Skönadalen. Hade en mycket trevlig kväll <3 de är bra roliga de där filurerna.

Två "sena" kvällar (hej pensionär) tar dock ut sin rätt på en trött tjej som jag :) Idag är jag helt slut! gaaa, hittar ingen ork. Får försöka piggna på mig själv med kaffe och fredagsfika med bästa kollegorna. Det är dock väldigt tomt på kontoret här idag... desto mer fika till oss som är här! :)

Nästa vecka tar min syster Josefine sitt pick och pack och åker upp till Bergsjö/Sundsvall över jul. Hon flyttar ut ur sin lägenhet för direkt efter jul ska hon nämligen flytta (!?) till Italien! Hon har fått jobb hos en familj som Au-Pair och kommer att ta hand om deras 4 månaders bebis Luigi :) Superkul för henne men supertråkigt för mig/oss :( Kommer sakna henne så mycket! Hon är ju den enda familj jag har haft nära.
Har varit roligt att kunna umgås med henne ofta eftersom hon bott så nära. Nu blir det till att göra massa hemresor igen för att kunna träffa någon familjemedlem... det är ganska tråkigt faktiskt :( Men så jäkla glad för hennes skull! Det kommer bli grymt :) Önskar att man själv hade gjort något sånt där när man hade möjlighet. Men nu har man ju massa annat att fokusera på så det ska nog bli bra det med :)
<3
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: