Makeover

Idag ska jag ÄNTLIGEN till frisören. Denna gång ska jag dessutom inte bara klippa utan även färga!
Jag är en liten snål skit som alltid färgar hemma för jag tycker det är så dyrt att göra det hos frisören, men efter att jag nu sist slängde i en mörkröd/bajsbrun (?!) nyans så känner jag att det måste åtgärdas.
Nu ska jag verkligen få det bra på riktigt och det ska bli skönt.
Så det blir ny färg och ny frisyr, har inte bestämt mig för exakt hur det ska bli men jag litar på att Therese som är frisören kommer att fixa till det så det blir snyggt :) längtar!
Klockan 16 ska jag vara där wish me luck.
Lägger ev upp lite före och efterbilder sedan :P

Igår var jag helt sjukt trött, blir det till och från. Misstänker att det är något som kommer att hålla i sig men jag hoppas att det går över. Somnar klockan 9 och är helt sjukt trött på morgonen ändå! Jobbigt.
Min syster Josefine var hemma hos oss, hon skulle låna min dator för att Skypa med en familj i Italien som hon med största sannolikhet ska vara Au-Pair hos efter nyår! Spännande! :) Håller tummarna för att hon får jobbet! Idag ska hon skypa igen med den nuvarande barnflickan + pappan i familjen. Efter det får hon veta i guess. Vad coolt att bo i Italien. Jag hoppas verkligen hon får jobbet för det skulle vara så jäkla roligt för henne!

I helgen har vi absolut inga planer än så länge vilket känns jäkligt skönt faktiskt. Skulle vara skönt med en helg där man bara kan gå runt hemma och fixa och dona och pyssla lite.
Jag är på jakt efter garderober! Behöver verkligen nya då vi måste omorganisera sovrummet helt.
Har försökt hålla utkik på Blocket men alla annonsörer är ju så fruktansvärt värdelösa på att svara! Behöver ialf en stor garderob som är max 2 meter bred och som sväljer både mina och markus kläder.
Sedan ska vi förmodligen köpa en ny säng, en sådan bra med lådor under så man får massa ny förvaring.
Just nu har vi på tok för lite garderober och det lär ju inte bli mindre grejer framöver :)
Får se vad som dyker upp. I värsta fall så får jag köpa nya på blocket och det går ju det med, även om det är sjukt mycket dyrare... :(
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: