Ny Frisyr


Igår var jag så iväg till Therese på Söder. Var där vid 16 och det märktes direkt på alla frisörer att jag var ett svårt fall. haha. de tyckte min hårfärg såg förjävlig ut och hade lite probloem med hur de skulle göra för att få det bra. Efter konsultering av 3 olika frisörer så lyckades vi till slut med avfärgning + färg + toning och sedan en klipp på det. 4 timmar senare gick jag därifrån med en fräsig kort frisyr. Flikig och liite busig och precis så som jag tycker om. Jag är nöjd! Dock ser håret svart ut på bilden vilket det inte är det är mörkbrunt, och sen så ser man inte heller "flikarna" som är klippta. Nu ser det rätt rakt ut men det är det ine :) Det är superfint!




Annars är det helt sjukt mycket att göra på jobbet just nu! Jag förstår inte hur man ska hinna med. en arbetsdag är ju inte längre än 8 timmar så man får se till att göra det bästa av den när man väl är på plats, men det är svårt att hinna med.
Ikväll ska jag försöka städa och fixa lite hemma, det är grejer precis överallt känns det som! Jag tycker det är skitjobbigt när det är grejer framme, det ska vara avstädat och stilrent och inte massa prylar överallt. De åker in i garderober och lådor så jag kan slappna av :)  (sen hur mina garderober och lådor ser ut är ju en annan sak) haha.


// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: