Jag är tillbaka! ... eller är jag det?

Hallå alla non-existing bloggläsare :P Jag har hela tiden sagt att jag inte ska blogga något mer, men samtidigt tycker jag faktiskt det är ganska kul. :) Så kanske jag börjar igen. Jag får se hur det går.
Jag lovar inget men förhoppningsvis så kanske jag får till det!

Annars är allting precis annorlunda mot förut. Mycket spännande händer! Det är så roligt när livet antar nya skepnader och ger en kärlek man aldrig kunnat ana fanns. Helt otroligt är det.
Jag och Markus är så glada över varandra och över allt fantastiskt som livet har att erbjuda! Vi har så mycket att se fram emot. 2012 kommer definitivt att bli vårat år <3

Jobbet rullar på, bara några veckor kvar nu till jul och sedan får man några dagar ledigt. Det ska bli skönt även fast julen ligger helt sjukt dåligt :( Inte många gratis lediga dagar men det får ju gå ändå. Ska fira jul hemma hos Markus brorsa Peter och hans sambo Maria + alla barnen + svärmor + Markus bror Micke. Det blir nog trevligt även om jag gärna hade velat fira med min familj med. Men det får bli en annan gång :) Har ju faktiskt varit upp varje år sedan jag flyttade ner så nu får det bli ett år då vi inte åker upp. Det ska nog gå bra det med.
Jag var hemma i helgen för att umgås lite med mamma, och pappa var här helgen innan så vi har ju fått umgås ändå.

Nix Pix, nu måste jag jobba lite. Även om Chifen åkt till Thailand så måste man ju göra lite nytta ;)
Tjing!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: