Paketet är borta

Har beställt en julklapp till Markus på nätet, jättebra och fort gick det. Hade fått min avi i tisdags och gick till Tobaksaffären i Sköndal för att hämta ut det.. tji fick jag då det visar sig att hela postsäcken (inkl mitt paket) från posten kommit bort.. hm. Fick besked att vänta några dagar så skulle den förmodligen komma tillrätta.
Var så åter där igår med förhoppningen om att de återfunnit säck och paket. Tji fick jag igen.
Dock trodde de att säcken "kanske" hade hamnat på Ica i Skarpnäck, så om jag ville kunde jag åka dit och leta/fråga efter paketet. men de var inte säkra. Suck!
De skulle sortera om paketen i Skarpnäck och då returnera dem till Sköndal, men det lär ju ta flera dagar och då hinner jag aldrig få paketet innan jul. Typiskt. Inte orkar jag åka till Skarpnäck heller (jag vet det är jättenära).
Så nu måste jag köpa något nytt till honom idag efter jobbet/på lunchen. Han fyller ju år om 3 veckor så förhoppningsvis har mitt "julklappspaket" kommit tillrätta då och han kan få det då istället.
Så idag blir det lite sista minuten-panik-julklappshandling även fast jag trodde jag var säker och skulle slippa det >.
Typiskt!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: