Denna eviga väntan...

Men den som väntar på något gott! :)
Jag har gått och blivit förskyld. Typiskt. Ännu mer typiskt är att Markus är sjuk med, han som skulle träna första passet med Personliga Tränaren idag. Typiskt, Typiskt och Typiskt. Tränarn ska åka bort nästa vecka och blir borta hela januari så nu vet jag inte om de hinner med att träna innan han kommer tillbaka igen. Men jag hoppas att Markus piggnar på sig och hinner köra ett första pass i slutet av veckan!
Markus tog ut sina aggretioner på min nalle tidigare, han fick sig en ordentlig tillsägelse ;)



Vi funderar fortfarande lite på vad vi ska göra på nyår, förmodligen blir det rätt lugnt. Men jag hoppas att det dyker upp något trevligt. Min vän Eva-Li bjöd över mig och Markus så eventuellt att vi går över dit och käkar lite och så. Lät ganska lagom med tanke på att de bor nästgårds :)
Vi fick även komma till Tyresö om vi ville, till Markus Brorsa och familj där vi var i jul. Då kan man få hänga med den här lille killen nedan. Sötnosen :)
Ja vi får se helt enkelt.

 

Jag är så shoppingsugen! Ser saker hela tiden som jag bara vill köpa och köpa :) Men jag ska faktiskt behärska mig! Måste spara så mycket pengar som möjligt just nu för vi måste göra flera stora inköp här framöver + sätta fart med renoveringen. Så jag får behärska mig! :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: