En tallrik Protein







Bara MASSOR av godsaker :) Räkor, ägg, ruccola, div.sallad, oliver, fetaost, avocado, rödlök ja en perfekt sallad helt enkelt. Mätt blev vi dessutom!

Ska försöka äta lite mer nyttigt här hemma igen, vi har varit lite slarviga på sista tiden men nu känns det som att vi är på banan igen. Skönt!
Hälsan är viktigast för att man ska må bra.
kapar kolhydraterna, dock inte helt utan vi äter lite kolhydrater fast bra sådana. typ fullkorn och bulgur och sådana saker. Det blir nog bra :)

Idag har jag haft ont i ryggen :/ blä det är faktiskt jobbigt att bara sitta still en hel dag. Tur att jag ialf kan stå och jobba om jag vill.. fast det är också jobbigt! haha :) men minde än 3 veckor kvar till ledighet nu så det ska nog gå bra.

tjing tjing!

// Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Den där salladen skulle inte jag tacka nej till..Mums!!
Känner igen mig i det där med ryggen och det är verkligen inte kul. Får du någon massage där hemma? Annars kan jag rekomendera att faktiskt gå och få gravidmassage.. jättehärligt och man är SÅÅÅ värd det.
Tänk..snart är det ju bara en månad kvar..Gud så spännande!!:)

Louise sa...

nej den var toppen! :) mums mums.
Jag skulle säkert få massage om jag ville, men jag är inte ett sånt jättestort fan av massage. :P tycker det mest gör ont och kan inte slappna av. Jag kör värmefilt och horisontellt läge i soffan istället när jag kommer hem :)
Men blir det värre så ska jag nog fundera på det!

Ja jag vet!! :D:D Helt galet! Tiden går så fort! Jobbar bara 2½ vecka till sen ska jag njuuuta av att vara ledig (förhoppningsvis) ett tag innan ankomst. :) Ska bli så skönt!

Vi borde ses någon dag! Kanske du vill komma över på en fika på torsdag kväll eller så kanske vi kan ses på söndag?