Passion!

När jag äter/ser en passionsfrukt någonstans så tänker jag på mig och Markus :) Jag vet inte varför riktigt men jag tror det kan ha att göra med när vi förlovade oss. På hotellrummet vi hade då så fick vi ett välkomnande fruktfat med massor av passionsfrukt på. Vi fick även massageolja och doftljus med passionsfrukt :) Så det luktade passionsfrukt i hela rummet! Det är ett fint minne <3


(även att jag alltid får ordet "PASSION" på engelska i huvudet, sådär som när någon typ skriker ut det riktigt högt. haha)

Sitter på jobbet nu, om 1 1/2 timme kommer Mamma och Johanna och då slutar jag jobba och går och möter dem. Strålande solsken idag! Underbart.
Josse messade att hon var utomhus i bara klänning, tydligen VARMT i Italien nu... skitunge! :P

Trevlig helg! :)

// Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hä ä varmt i tyskland å ;) Trevlig helg! :D

Louise sa...

Vad roligt! :) Så skönt att det ÄNTLIGEN är vår igen!
TAck detsamma!