Skatteåterbäring


Tjohoo jag får tillbaka på skatten i år :) iofs brukar jag få det men det är ju alltid roligt, välbehövligt och ett pluss i kassan. Brukar bara få runt 2000 kr (bättre än inget) men i år ska jag faktiskt få 4000 kr. Härligt! Nytt för i år är att även de som bedriver/äger näringsverksamhet/jordbruksverksamhet kan få tillbaka det till midsommar. Bra! För förra året fick jag vänta ända till december för på grund av det.
(för att jag är delägare i gården hemma där pappa bor). Så det blir nice.
Pengar lär ju behövas nu när ska vara hemma. Hoppas även Markus får massor av pengar tillbaka! :)

Idag ska jag träffa Ida en snabbis efter jobbet! Vi ska ta en fika på söder innan jag ska till Barnmorskan på återbesök. Ska bli trevligt var länge sedan jag träffade henne nu!
Bara 2 veckor sedan jag var hos morskan dock, men antar att det blir tätare och tätare mellan kontrollerna nu. Allting ser så bra ut så varje gång så jag tvivlar inte på att det gör det nu med :)

Imorgon MÅSTE vi både tvätta och städa.. bläää vad det är tråkigt. Men annars hinner jag inte det tills mamma och johanna kommer och jag vill ju att det ska vara fint när vi får besök :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: