Pust, Stånk, Stön

Jag känner verkligen av att jag gått upp i vikt nu, jag blir andfådd av att gå och jag känner mig som en valross varje gång jag ska kliva upp ur sängen/soffan. Det är lite småjobbigt faktiskt! Får se till att sätta fart med träningen så snart som möjligt :)

Nu har mer än halva den här veckan gått redan! Otroligt vad tiden bara springer förbi! Nu jobbar jag bara 3 veckor till :) Underbart! Hoppas tiden går precis lika fort som den gjort hittills.
När jag har semester ska jag bara ta låååånga sovmorgnar, dona med sådant hemma som man aldrig har tid med annars (typ sortera, städa och organisera), ta promenader, äta nyttigt och förhoppningsvis njuta av lite härligt vår-aprilväder (jag beställer strålande sol!).
Har en after work med teamet inbokat samt även ett event med Movestic (Försäkringsbolag) där September ska uppträda. Jag hoppas jag har ork och tid att gå på båda :) Har man ialf något att se fram emot så att tiden förhoppningsvis går lite fortare! Men man vet ju aldrig vad som händer, vi får se hur den närmsta månaden ser ut helt enkelt ska nog inte planera alltför mycket :)

Idag ringde min lilla lillasyster Josefine till mig! Det var oväntat och väldigt roligt! :D Jag pratar ju med henne på Skype då och då men det var ändå roligt att prata lite i telefonen också. Nu är det inte lång tid kvar tills hon kommer hem och hälsar på. Jag ser verkligen fram emot det!
Ser även fram emot nästa helg då mamma och Johanna kommer ner! Vi ska äta gott, shoppa, gå på stan, fika och bara mysa hela helgen. Det var verkligen inte igår! Kommer knappt ihåg när vi hade en "tjejhelg" sist! Så det ser jag verkligen fram emot!

Har Reserverat biljetter till RAW-Comedyclub på Hilton Slussen på fredag, tänkte att jag och Markus skulle gå men det är lite oklart fortfarande då en av hans vänner fyller år och han inte visste om han skulle ha fest eller inte. Så vi får se hur det blir med biljetterna.. Men det vore roligt att gå på!
På fredag ska jag även ha lönesamtal med chiifen, det ska bli intressant ;)
Category: 3 Kommentarer

3 Kommentarer:

eva-li sa...

Ett ypperligt tillfälle för dig att höja lönen rejält då kanske;)

Nu är det inte långt kvar gumman,förstår din känsla som du så fint beskriver. Jag kan ju säga som så att det inte alls syns på dig hur du känner dig. Du är bara jättevacker och det lyser om dig!Vi kanske kunde ses nån dag i helgen. Kram

Louise sa...

Tack gumman vad snäll du är <3 det är faktiskt skönt att höra när man känner sig så här :)

Jag tycker definitivt att vi ska ses något i helgen. Vi har inga direkta planer vad jag vet så en fika eller lunch eller något tycker jag vi ska styra! vi får höras på telefonen :)
Kramar!

Frida sa...

Åh, jag vill å träffa dig & fina magen! Härligt att du mår bra! Och skönt med lite ledighet snart:) Kram å trevlig helg!!