Dag 02 - Min första kärlek


Här är jag lite konfunderad, jag har nämligen två olika personer som jag kommer att tänka på men vet inte riktigt vilken som räknas som min "första" kärlek.

Men redan i klass 3 så blev jag "ihop" med en kille som hette Richard Höglin. aka. Råttan. haha. Jag vet inte riktigt vem som tog initiativet men jag kommer ihåg att vi blev ihop via ett kärleksbrev som vi fick skicka till varandra på alla hjärtans dag (skolan hade satt upp en brevlåda där man fick lägga i brev till varandra).
Hemma hos en kompis, Nette, så lekte vi sedan Ryska Posten och jag fick pussa honom på munnen i 20 sekunder!! ojojoj. Det var en låååång puss men ack så roligt. Kommer verkligen ihåg hur min kompis visade med hennes kille hur man skulle göra. haha!
Dessvärre tog detta förhållande slut rätt fort när jag kom på honom med att vara otrogen med en tjej som hette Camilla!? De hade under en annan fest pussats de också! Dessutom var det hon som berättade det för mig och då beslutade vi oss för att båda göra slut med honom. haha. Roligt! Så man höll på. :P

Men sedan så hade jag väl några killar till sådär men sen i 5:an typ så blev jag ihop med en kille som hette Jocke Olsson. Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi blev ihop men jag vet att vi ändå var ihop rätt länge. Han var den första kille jag hånglade med :) hehe. Vi lekte "sanning eller konsekvens" hemma hos en kille som heter Per-Erik och vi skulle hångla (!?) i typ 30 sekunder. Jag hade aldrig hånglat med någon tidigare, ej heller kysst någon så jag tyckte det var väldigt märkligt att ha någon annans tunga i min mun! haha. men jag kommer så väl ihåg den där första kyssen. Vi hade släckt ned hela rummet och min kompis Madde satt och lyste på oss med en ficklampa. heh. knäppt egentligen!

Så, det var det.. Min första kille som jag pussades med och min första kille jag hånglade med. Resten lämnar vi . he. Nu såg jag dock att jag redan tagit några steg för mycket framåt eftersom man på dag 16 ska berätta om första kyssen.. men då hoppar vi helt enkelt över den dagen :)

Nu ska jag ut och eventuellt svänga mina lurviga med Markus och några andra så nu lämnar jag datorn för idag! :) Tjing Tjing!

Ps: Min mamma + pojkvän har den senaste veckan varit på semester i Marocko. De har tydligen haft dåligt väder hela veckan och inte haft det speciellt bra, tror ni inte det är flygstrejk när de ska åka hem!? Så nu sitter de fast på flygplatsen i Agadir och tar sig inte någonstans förrän TIDIGAST imorgon bitti klockan 6 :( Stackars Mami.

Ps2: Nu är det såklart MARKUS som är min enda och mest fantastiska kärlek här i livet. Han är så jäkla underbar så det finns inte. Jag älskar honom så galet mycket. He Rock my World :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: