Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

  1. Mitt första "egna"husdjur var en gul liten anka som hette Anki (ja, en riktig anka)
  2. Jag mår dåligt om det är mycket saker framme eller stökigt hemma.
  3. Jag hatar vanlig hushållsost och skulle aldrig i mitt liv äta det på en macka.
  4. Jag har designat en glasstatyett som PRO i Bergsjö delade ut till sina allra mest trogna pensionärer på ett 60-årsjubileum (jag hamnade även i sundsvallstidningen!)
  5. Jag blev uttagen till Hälsingelaget i Fotboll som ung men ville inte vara med eftersom ingen mer som jag kände kom med....(så dumt, så dumt).
  6. Jag är otroligt oekonomisk...
  7. Jag gillar att överaska mina medmänniskor, jag köper ofta presenter helt utan anledning och planerar roliga saker.
  8. Jag tycker det är rätt intressant att spana in alla konstiga människor på tunnelbanan.
  9. Jag räddade min lillasyster (josefine) från att drunkna när jag var 5 år gammal.
  10. Jag fullkomligt ÄLSKAR Halloumi, om jag kunde skulle jag kunna äta enbart det hela tiden.

:)

Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Oj..Vad läskigt att din syster höll på att drunkna. Vilken tur att du fanns där! Det där får du berätta mer om.
Sen förstår jag inte att du inte tröttnar på haloumi..Du e rolig du:)
Coolt med glasstatyetten till PRO!!