God fortsättning!







Julen är över igen - och snabbt gick det! Bilderna ovan är hemifrån min pappa... det var snöigt där! :)
Har tillbringat hela julen hemma hos Pappa och sen hos Mamma i Sundsvall. Det var mysigt, god mat, nice julklappar, roligt att umgås och skönt att vara hemma en stund.
Dock så är det väldigt skönt att komma hem till storstan igen. Det är så mycket känslor som kommer upp och hur mycket man än vill det så kan det inte bli som förut... dessutom kan jag tycka att det blir lite väl mycket alkohol på vissa håll... men men! Det var ialf supermysigt att umgås med mamma i två dagar <3 Hon och killen har köpt ett asstort superfint hus precis utanför sundsvall - Verkligen skitfint! Nu vill jag också ha hus ju :( Nu kommer jag att vara kvar i Stockholm ett tag. Jag ska sätta igång med löp + fotboll + gymträningen på riktigt nu och fokusera på mig själv ett tag. Ikväll har jag beställt lite nya kläder + nyårsoutfit samt bokat in mig för att fixa mitt hår :) Känns skönt att skämma bort sig själv lite emellanåt.
Om ca 3 veckor kommer dessutom jag och Markus att åka till London för en långweekend! (torsdag-måndag). Han fick det av mig i julklapp och det ser jag verkligen fram emot! En lång weekend bara han och jag - Det behöver vi verkligen! Komma bort från vardagen och bara skämmas bort på restaurang, shoppa och göra roliga saker i 4 dagar :) Lovelii!

På nyår har vi blivit bjudna på nyårsfest hos en kompis kompis utanför Tyresö :) Det ska bli riktigt skoj! Innan hela gänget åker dit ska vi äta något gott här hemma hos oss. Jag tror det blir en trevlig kväll !
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: