Dag 10 – Bloggfavoriter

Oj ligger lite efter i dagarna nu men så är det när det är mycket annat som ska fixas innan jul! :)

Mina bloggar som jag alltid läser är:
  • Min vän Evalis blogg
  • Min syster Johannas Blogg
  • Några av mina andra vänners bloggar
  • En tjej som jag och min syster tycker det är roligt att följa och skratta åt :P
  • Sen så är de flesta bloggar jag faktiskt följer konstbloggar, personer som har liknande bloggar som jag där jag lägger ut mina alster och så. De tipsar om material och man kan verkligen få inspiration! Det spanar jag in mest! :)

Jag var verkligen en bloggnarkoman förut, läste typ allt och allas bloggar. Men jag kände att det tog för mycket tid och sen så var det mycket jag läste som jag blev avundsjuk på. Någon hade gjort något eller rest eller hittat på saker och jag har lätt för att känna avundsjuka då, jag vill ju också resa och göra massa roliga saker! (jag vet, egoistiskt). Men jag är självklart samtidigt glad för dessa personer! Det är inte så att jag missunnar någon något. Jag insåg väl bara att det är bättre för mig att fokusera på vad jag gör och inte jämföra mig själv med alla andra hela tiden.. vilket är ett litet återkommande problem som jag jobbar på till och från :)

Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

eva-li sa...

Tack! Kul att du gillar den:)