Hälsingetripp dag 1

Dagen började tiiiiidigt! 04:45 ringde min klocka så det var bara att kliva upp. Fick väcka Elton som sov fortfarande men han var helt ok med det :)
06:23 gick tåget från stationen och Elton skötte sig exemplariskt hela resan. Åka tåg var ju spännande!



pappa hämtade oss på stationen och då han var tvungen att åka till jobbet så åt jag frukost med Nicke (min bror). Det händer ju inte så ofta!
Sen åkte vi ner på byn och hälsade på min mamma och moster på jobbet. :)
Sen åkte vi till min farfar och drack kaffe i fin kaffeservis och åt kanelbullar. Myste i flera timmar!
Gammelfarfar hade en (vad jag tror var) givande pratstund med sitt barnbarnsbarn ;)



Sen hängde vi lite hos pappsen- skönt att kunna lämna en sovande Elton i bilen på gården och Bosse gav honom en rejäl kyss!






Vid fem åkte vi med min mamma upp hit till sundsvall och moster Johanna och mormor har slagits om vem som ska få syta Elton :) jobbigt att vara mr popular!
även att typ alla jag träffat inte hälsat på mig när vi setts utan bara på Elton... haha. men så är det väl och det gör mig absolut ingenting :)

Vi har ätit mat och tårta och myst. Nu är det natti efter en lång dag!
Laddar inför nya äventyr imorgon! :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: