Renovering av hus och kropp!

Spännande vecka framför mig :)
Imorgon tänkte jag försöka släpa mig iväg till fotbollsträning igen. på onsdag ska jag till en jobbarkompis på inflyttnings/-vinkväll (utan bebis!) och på torsdag ska jag in till stan med syrran, 12:30 ska jag vara på Sturekliniken och fixa en grej som jag velat göra väldigt länge :) Markus överraskade mig med att han bokat en tid och betalar! :) Han vet att det är något jag velat göra så länge. väldigt snällt av honom tycker jag! :):) < 3
Vad jag ska göra får ni se efteråt ;)
igår blev vi klar på baksidan! Vi plockade ned byggställningen och bar runt den till framsidan av huset (tungt!!!). Nu ska den bara upp där och sen fortsätter vi med fasadrenoveringen :) Farmor var här och passade Elton under tiden det var väldigt uppskattat!
Ska måla lite fönster idag tänkte jag. plocka lite, städa lite - ja det vanliga :)




// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: