Hälsingetripp dag 3

Tillbringades med min moster Åsa med familj och Johanna. Vi kom till henne klockan halv 8 på morgonen :) Min kusin hade inte ens hunnit åka till skolan än så han hann mysa lite med Elton innan han åkte.



Vi gick på promenad, sa hejdå till mamma som jobbade ( hon har åkt till Malta nu på weekendresa) och sen käkade vi lunch. Sen åkte vi alla in till Hudik för att hälsa på min mormor som ju ligger på sjukhuset. Tillsammans med min kusin Isabelle, min morbror Kenneth och hans fru Carina och min kusin Linda så våldgästade vi alla henne samtidigt :)



Men hon var pigg och blev jätteglad att vi kom! :)
hennes rumskamrat verkade lite chockad och inte alltför lika glad att ha rummet fullt av folk ^^

Sen åt vi middag hos Åsa innan vi fick skjuts tillbaka till pappsen där vi har sovit inatt. Nu har vi precis packat allting och ska börja rulla neråt Stockholm :) åh vad vi längtar efter pappan nu!

// Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det:)Smart med ryggsäcken!!

Louise sa...

haha tack :) Ibland måste man vara lite kreativ!