Sovrummet är klart!

 
Vårt sovrum är nu klart, vår oas, vårt fina rum! Vi är supernöjda! I vanlig ordning kommer före och efterbilder :)

FÖRE
Mäklarens bild ovan och vår egen bild (den verkliga bilden) nedan.
 Mörkt, fuktfläckar runt fönstret, typ miljoner hål i alla väggar. grådassig plastmatta på golvet och gammalt element. mörkbruna socklar...

 Platsbyggd garderob, fruktansvärt opraktisk utan varken hyllor eller lådor.
 Markus river! :)
 Fula konstiga hål i väggarna och fula taklister. Allmänt fult bara. :)
 
EFTER
 
 Tadaaa! Fondväggen gjord av liggande, vitbetsad råspont gör verkligen hela rummet!
 Ljust, fräscht!
 Råsponten är så fin när den är ohyvlad och med diverse kvisthål :)
 Min spegel, loppisfyndet, ska upp på väggen och det ska såklart dit en dörr med (som är under målning, evighetsprojektet u know).
 Eltons lilla hörna.
 Det är höst utanför vårt sovrumsfönster!

 Det underbara golvet som jag är helt kär i! Mycket finare i verkligheten och skitsnyggt till väggen.
 Tycker att mina egenhändigt fixade sängbord passar jättebra nu i sovrummet! Båda är loppisfynd, det till vänster från förra året och det till höger från nu i somras. Båda vitmålade.
Sov Gott. :)

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Gillade golvet jag med! Jäklar vilken förändring! Superfint!

Ulliz sa...

Ja herregud vilken skillnad!! De där har ni gjort bra och jag förstår att ni sover gott!!
Puss!!