Plumber

I väntan på rörmokaren. Idag får vi en ny varmvattenberedare! Ska bli skönt då den gamla gick på övertid. Nu kommer den även att flyttas från nedre badrummet till under trappen. mycket mer plats blir det och då kommer vi istället kunna ha tvättmaskinen inne på toan ( eftersom vi så småningom ska riva ut tvättstugan för att göra plats för ett större kök ). Många planer men det går framåt ialf!
På måndag när jag och Elton åker norrut så kommer även badrumsrenoveringen starta. :D det ska bli så jävla skönt med nytt badrum!! :D

Idag ska jag och Elton hänga med Ulliz och Melvin < 3
Först blir det dock målning av dörrar- sista strykningen!!! My god är det äntligen klart nu?? haha. sen ska jag aldrig mer måla dörrar igen ;)

// Louise
Category: 4 Kommentarer

4 Kommentarer:

Ida sa...

Ha en jätte bra dag! :) Kör hårt med dörrarna, om du får tid över så får du gärna komma och måla våran dörr som aldrig kommer bli klar hööhöhö ;)) betalar dyrt! ;)
<3

Anonym sa...

Tjenare bruden! Vilka dagar tänker du spendera hos din mor? Jag är ledig på tisdag nämligen. Om du var här i kring. :) Wallin

Louise sa...

Haha Ida! Jag har gjort ett jättefint inlägg nu på hur man ska göra :) Gör om och gör rätt! haha

Wallin: Jag kommer att åka upp till henne på måndag när hon slutar jobba och mysa med henne på måndag kväll. Tisdag åker jag med henne när hon åker till jobbet för att hälsa på lite folk men åker med tillbaka när hon slutat, men skulle ju eventuellt kunna hänga lite med dig då på tisdagen! Ska till hudik på förmiddagen vet inte hur länge jag blir där dock. hmm. tisdag kväll?

ida sa...

MOhahaha! tack louise, snäll du är! får göra ett nytt försök när jag kan röra armarna ordentligt ;) ha en bra dag! puss