Blind Date :)

Igår hade jag och en tjej jag träffat via nätet bokat "dejt" i Sköndal. Jag hade inte träffat henne innan men vi tyckte båda det vore roligt att ses med tanke på att vi har så mycket gemensamt. Sagt och gjort igår tog vi en fika. Det var så himla trevligt och lyckat! :D Kändes som vi kom jättebra överrens och hade massor att prata om! Två timmar försvann i ett naffs :) det ska definitivt göras om snart framöver. :)

Efter det så installerade vi, för allas notering, en ny router hemma i lägenheten... så nu har vi JÄTTEsnabbt internet. Det ni :)

Sedan åkte jag och Markus på en tur till IKEA :) Helgnöje som bara den! Handlade lite smågrejer, mest grejer till sovrummet (nya sängkläder, ben till madrassen m.m.). Vi kommer nog vänta med att även köpa den nya sängstommen. (duktiga Markus som tänker till åt mig :). Den är egentligen överflödig. Vi har för mycket saker och det är saker som vi måste göra oss av med - Inte skaffa mer utrymme att stuva undan skiten i. Så det blir till att köra lite mer minimalistiskt hemma och verkligen vara hård nu på vilka grejer man faktiskt behöver ha och inte. Det är egentligen inget problem för någon av oss då båda gillar när det är stilrent och undanplockat. Ingen av oss gillar när det är "plottrigt" hemma. Så det blir till att städa undan :) OM det mot förmodan skulle kärva med förvaringen och att vi faktiskt BEHÖVER ha mer förvaring så kan vi ju alltid köpa oss till det senare.
Men just nu får det vara. Vi rekade lite på andra saker som ska inhandlas, dock inget vi köpte nu.

När vi kom hem så gjorde jag en beställning på massa roligt :) Hoppas paketet kommer redan i veckan!
Köpte med oss thaimat hem och efter att slängt i oss det så donade vi på hemma innan vi kollade på tv.
En väldigt produktiv dag, kändes som att man fick väldigt mycket gjort! Det var roligt.
Skönt att få hänga lite med Markus med då han åker till Fjällen på torsdag natt/morgon (sover dock borta redan på onsdag). Lite Quality-time så att säga <3. Markus är numera nyklippt dessutom! haha. Planerna om att spara ut håret gick om intet när han insåg hur jobbigt det är när det håller på att växa ut :P Nu ser han ut som han brukar igen och ingen är gladare än jag :D Han är verkligen fin min grabb.

Ikväll är det nypremiär av "Halv åtta hos mig" Som jag har längtat! :) BÄSTA programmet!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: