Gröngöling

Gräsänka, whatever you call it. I helgen är jag all alone. Markus ska sova hos sin jobbarkompis ikväll för att tidigt imorgon bitti bege sig till Vemdalen för en helgs skidåkning med jobbet. Jag hoppas han får en toppenresa och att det är bra väder!
Så.. vad ska jag då hitta på? Faktum är att jag har värsta planen :D Jag kommer att ha fullt upp kan jag lova men jag är säker på att det kommer att bli awesome! Återkommer om det.

Ska ju dock till Frida på tjejmiddag på lördag! Ska bli så himla trevligt och jag ser verkligen fram emot det :)

Har ju haft sängen ute på annons. 400 spänn tyckte jag var billigt men tydligen inte tillräckligt billigt för att någon skulle ringa på annonsen, så idag gjorde jag om den till "bortskänkes". Bara någon kommer och hämtar skiten är jag glad. Och det ska faktiskt komma en kille redan ikväll! Skönt! Så blev vi av med den. Härligt.
Idag kom även mitt paket som jag beställde häromdagen! Perfekt då ska jag hämta ut det efter jobbet. ROLIGT! :D.
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: