Nu har hon åkt!


Tidigt imorse/ sent inatt så gav sig syrran iväg :) Nu är hon förmodligen framme. Om allting gått som det ska så landade hon på Milanos flygplats klockan 11 :) Spännande! Nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig och säga hur bra allting gick. haha. Håller tummarna för henne!
Gårdagen tillbringades hemma i lugn och ro, vi lagade mat till Josse och Pappa och sedan satt vi mest framför tvn hela kvällen. Pappa hade med sig lite roliga små försenade julklappar. Markus fick en "lucky drinking bird" - En fågel som står och dricker vatten (liksom tippar och gungar fram och tillbaka) i all evighet :) haha. Jag fick ett handhållet stativ till min kamera som gör att man kan knäppa kort på sig själv från långt håll utan att någon annan behöver knäppa. haha fattar inte om det var en pik eller så :P
Fick även massa lotter som farfar skickade med. Tro det eller ej men vi vann på typ 75% av lotterna! inte mycket iofs men ändå vinster på de flesta. Så nu ska jag lösa in dem mot nya lotter och hoppas på att vi blir miljonärer :)

Ikväll måste vi nog dona på lite hemma, har ju varit så mycket annat den här veckan och vi behöver både städa och tvätta. Så ska försöka få med mig Markus på det :)
Jag fick ju även alla mina kort häromdagen! Nästan 1000 stycken så nu måste jag köpa album så jag kan börja klippa och klistra in allt. Det ska bli RIKTIGT roligt! :)





// Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: