En vecka till - check

Ännu en vecka till ända - Skönt! :)

Efter en kontroll imorse så är allting helt ok, och jag känner mig lugn och glad! Nu ser jag fram emot helgen. Ikväll blir det inget avancerat. Markus ska eventuellt iväg och spela tv-spel hos en kompis, annars ska vi bara ha fredagsmys i vanlig ordning. Det är så skönt med fredagar när man precis avklarat en lång arbetsvecka och har hela helgen framför sig. I like it!
Måste verkligen bli av med massa gamla grejer hemma, typ sådant som bara ligger i källaren och skräpar och så, så på söndag tänkte jag vore en bra dag att rensa lite + köra grejerna på tippen. Det är ialf planen. Vore väldigt skönt att ha det gjort!  Ska ju dessutom handla både ny sängstomme och nya garderober så plats behöver vi definitivt skaffa oss.

Imorgon fyller världens bästa Markus år, jag har beställt en present som det är på håret om den ska komma eller inte :/ Förhoppningsvis så får jag min avi när som helst nu! Jag hoppas det ialf annars kan han ju inte få presenten imorgon ju :( Men enligt posten så ska den vara framme nu så jag hoppas det plingar till i telefonen snart! Hoppas även att han blir glad för presenten såklart! (men det vet jag att han kommer att bli för jag är grym på att köpa presenter :)

Skypade med min syster igår, det var så roligt att både se och höra henne! :D Hon har det verkligen toppen där nere i Italiano. Nu börjar det dessutom bli varmt där nere och det låter ju inte helt fel. Hon äter bläckfisk mest hela tiden och leker med bebisen. Ett citat från henne igår var " det är verkligen inte roligt att shoppa med rika människor". haha. Kan tänka mig det! :P <3 Saknar dig Josse!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: