Operation överaskning påbörjad.

Igår satte jag så igång med mitt lilla "projekt". Jag har till söndag på mig och jag hoppas det blir bra :) Eller, jag VET att det blir bra! Ikväll ska jag iväg och handla lite saker jag behöver eftersom jag inte kom iväg igår.
Eftersom jag fick vänta i 3 timmar på att de skulle komma och hämta sängstommen! Var så irriterad. Har man bestämt en tid så får man faktiskt hålla den, inte komma 3 timmar senare utan ursäkt. Nä, det var inte ok.
Jag blev ialf av med sängen och det var ju bra. Roligt det där hur giriga folk blir när det är gratis. Hade säkert 15 pers som hörde av sig igår. Fick skynda mig att ta bort annonsen för att folk skulle sluta höra av sig :)
Men SKÖNT att den är borta ialf!

Igår åt jag middag, klockan halv tio i sängen. ah vad skönt det är att vara slapp ibland :)

Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: