Hamilton

Igår var jag så på bio, Skandia hade bjudit in till förhandsvisning av nya Hamiltonfilmen. Efter lite obligatoriskt mingel med snittar och bubbel (som inte alls är så roligt som det låter) var det dags att bänka sig! Det bjöds på popcorn och läsk till filmen och den visades i Skandias egna lokaler i Stadshagen. Filmen var helt ok. typ 2 av 5. Jag tyckte mest att de slogs hela tiden samt att jag tyckte handlingen var lite väl kortfattad. Sen var den ju väldigt våldsam med, just det är väl egentligen inte min typ av film. Men en bra actionfilm var den allt om man gillar det, man tänkte inte så mycket på att det var en svensk film. kändes som att det var högre klass på den. nåväl, nog om den. Igår var jag förbi Guldkedjeexperten och sålde en gammal guldring. Guldpriset är tydligen skyhögt nu så jag fick över 2000 spänn! :) bra mycket bättre än att den bara ska ligga och skräpa i en låda. Perfekt nu med med lite extra pengar när det är så mycket som ska inhandlas. tänkte försöka köpa en ny sängstomme (en sån där bra med förvaring under) för de här slantarna. Det är ju super! Ett problem mindre :) Nu jobbar vi igen, snart en vecka till avklarad ;) // Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: