Tjejkväll!

Igår var jag och Ida iväg till Frida på lite middag och tjejkväll. Det var så himla mysigt! Frida bjöd som alltid på supergod mat! Igår blev det baconlindad fläskfile med någon sorts philadelphiafyllning, klyftpotatis, halloumi, bea och en supergod sallad till. Till efterrätt hade hon bakat egna semlor. Mums!
Vi skrattade och pratade massor hela kvällen innan jag och Ida blev hämtade av hennes Fredrik. Lyxigt med skjuts hela vägen hem till dörren :) Tack för en trevlig kväll tjejer <3

Idag har jag donat på lite, väntar ivrigt på att Markus ska komma hem så jag kan visa honom vad jag pysslat med när han varit borta , om ni har tur kan även ni få se senare ;)
Ska städa undan lite nu, har bytt gardiner i alla rum och ska dammsuga och torka golven + städa toaletten. Sen är hela lägenheten nystädad och det känns så himla skönt! Älskar när det är dammfritt, saker är undanplockade och det luktar nystädat.
Just ja, sen ska jag styra lite käk med tills darlingen dyker upp här på eftermiddagen. <3
Category: 1 Kommentarer

1 Kommentarer:

Anonym sa...

men kan jag få se vad du har pysslat med då kioskmongo!! :O jag är ju nyfiken ju ! dessutom vill jag tugga så jag får se på freakmagen din !! :L hähöhähö pussen då!