Effektiviteten tog ut sin rätt

idag har jag ont i ryggen efter allt bärande, jäkla skit. Men det var det värt! Vi blev av med så mycket Skit rent ut sagt igår och det känns så bra! :) Jag är nöjd.
Hann med allt förutom att lägga ut sängen på blocket men det väntade jag med medvetet bara för jag inte orkade skruva isär den igår. hehe. Så det ska fixas någon kväll i veckan.

Rensade min garderob igår, var jäkligt kritisk när jag gjorde det, har ju rensat den för inte så länge sen men insåg nu att jag rensat den väldigt dåligt. Så igår tog jag i med hårdhandskarna och slängde verkligen ALLT som jag inte använd det senaste halvåret-året. det blev 1½ stor svart sopsäck med kläder, väskor och skor. Man har för mycket prylar helt enkelt! Slängde säckarna i klädinsamligen i centrum och hoppas att någon annan får användning av det istället :)
Även källarförrådet fick sig en liten rensning och vi var iväg två vändor till soptippen med skit som bara tog plats. Befriande!

Beslutade även igår att inte göra om sovrummet riktigt som vi tänkt från början, det är ju faktiskt väldigt dumt att slänga ut en så stor garderobsförvaring som vi faktiskt redan har för att ställa den någon annanstans (där vi egentligen inte har plats). Så nu ska vi möblera lite annorlunda istället. Jag tror det blir bra dessutom "sparar" vi 5000 på att inte köpa en ny garderobslösning.

Win-Win situation så att säga. :)
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: