Då börjar vi igen då..

Ny blogg, ny era, ny sommar :) Blogspot i mitt hjärta jag längtade tillbaka. Nu kör vi här igen. Hoppas ni orkar med mitt flyttande (vilka ni nu är som läser/om det är några som läser)

Jag sitter och väntar på att min darling ska komma hem ifrån gymmet, då jag sprungit nästan 4 mil + cyklat 8 km i helgen så unnade jag mig en vilodag idag. Någon måtta får det vara med träningen... right? :)
Idag är även sista dag att deklarera för er som inte gjort det! Jag ställde upp och var lite springpojke(tjej) idag efter jobbet och lämnade in några deklarationer från jobbet, det är ju helt galet hur mycket folk som är ute i sista sekunden! Människor vallfärdade verkligen till söder för att lämna sina deklarationer direkt i händerna på skattemyndighetsarbetarna. Men inte jag icke - jag deklarerade nämligen redan innan jag fick min deklaration på posten... via nääääätet! Tänk vad modernt!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: