En Folktom Morgon

Som lojal medarbetare så jobbar jag idag när i stort sett alla andra är lediga. Det som är så otroligt skönt med att jobba när de flesta andra är lediga är att det inte är några människor (ja, inte många ialf) någonstans! Det är helt underbart.
Gott om plats på bussen, tyst (eller tyst är det iofs alltid ändå), tystare, ingen stress och inget knuffande och inget trängande. Lugnt och skönt på tunnelbanan... OCH man får sitta utan problem! Gatorna tomma och staden vaknar sakta och säkert istället för stressigt och med människor springandes hit och dit och bråttom, bråttom!

Om det alltid vore lika lite folk i rörelse som det var imorse så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att bo här :P

Såhär på jobbet nu så är vi cirkus 8 anställda på plats och det är sååå lugnt och skönt. Ingen som ringer och ingen som mailar heller så jag misstänker att det blir en vääääääldigt lugnt dag.... Nice! Blir till att gå på stan lite med en tjejkompis sen och så ska jag och Markus Grilla sig lite ikväll innan det blir intervallträning i skogen :) Blir nog en nice dag.
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: