En helt vanlig Måndag

Helgen fortlöpte i maklig takt och vi hann göra rätt mycket och ändå inte. Efter en del incidenter är det rätt skönt att bara ta igen sig i soffan. Det är branog gött att vara hemma ibland.
Igår spelade jag och Markus minigolf för första gången i år, efter att ha börjat bana 1 med att slå en hole in one förlorade jag till sist med 10 slag totalt. Surt! Men det var ändå skönt att vara ute i solen. <3. Var även till Nacka forum och shoppade lite. Alltid lika trevligt att hänga med M.
Jag hann även med att måla en tavla som jag skulle ha målat väldigt länge, fort gick det dessutom! Tog inte mer än 2 timmar ca och det är nog lite av ett rekord. Den blev även en av de finaste tavlor jag har gjort så det märks att övning ger färdighet :) Skoj!

Idag är det måndag igen och det känns helt ok. Nu när sommaren står för dörren är det så mycket enklare att kliva upp på morgnarna. Man vill bara suga i sig av solen och ljuset och den varma atmosfären! den här veckan börjar "smaka på sthlm" i kungsan. Ska nog försöka dra med mig babet och käka lite mot slutet av veckan kanske. Inga andra direkta planer för veckan. Lite jobblunch med chefen, after work, knäppa kort med fotbollen och 40 årsfest + träning.
Blir nog nice.

Den här veckan får jag två paket på posten! *längtar* Dels en present till en annan och dels en present till mig från gymgrossisten. Roligt!



"Om man alltid säger "vi får se" händer det aldrig nånsin någonting"
- Nalle Puh.
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Grym tavla!!! Bra att du sa att det är smaka på Stockholm. Den vill jag gå på.

Louise sa...

Tack Men det är bara ett kort :)
yes, kanske vi kan gå tillsammans?? :) Vore skoj!