Fotboll får avrunda en stressig dag!

Ska iväg på fotbollsträning om lite drygt en timme och det ska bli riktigt skönt även om jag egentligen skulle föredra att bara ligga hemma i soffan resten av kvällen. Har haft det riktigt körigt idag! Trodde jag skulle ha det rätt lugnt och komma ikapp lite med mina arbetsuppgifter - Icke! I sista minuten var jag tvungen att göra ett jättejobb, drygt och jag har typ inte haft en lugn stund idag. Jobbigt men ändå skönt att veta att man har vad som krävs när det väl gäller :)
Min hjärna går på högvarv bara och jag känner mig helt "mjuk" i skallen just nu. Ska springa av mig lite så blir det nog bra!

Tänkte ha shortspremiär idag! Inte så supervarmt men om det blir för kallt får jag helt enkelt springa mig varm. Det är ju soooool :D:D

Ta hand om varandra!
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: