Ingen Schlagervinst i år

Anna åkte ur och det var ju synd... eller så bryr jag mig faktiskt inte. Jag har alltid velat följa tävlingen men nu känner jag att den har spårat ur lite. Det är inte alls lika "bra" som förut. Och alla dessa deltävlingar!? nej det är skitdåligt. Det var bättre förr! Nu håller jag nog med Strandenholms-jänterna att det är Armenien som borde vinna :)

BP har stoppat oljeläckan sägs det och det är ju ett framsteg, det har ju bara sprutat ut 800 000 liter olja om dagen i 5 veckors tid.... bra där... snabbt jobbat...

Igår hade vi fotbollsträning men jag är lite besviken på hur några vi var, det är rätt svårt att göra något bra at träningen när man bara är 6 personer. Men nu har vi Match på söndag som jag hoppas att vi får ihop folk till (??) och att vi VINNER! Det är verkligen dags nu, tredje gången gillt :) Jag är taggad.

I eftermiddag åker jag och Markus till sommarstugan i Strängnäs, Markus + bröder ska lägga nytt tak och jag hade ju gärna solat... men den lyser ju med sin frånvaro (ovan molnen är dock himlen alltid blå). om 4 veckor är det midsommar och studentpresent till josefine är inhandlad.
Ser fram emot hemresa om 2 veckor.

Jäää, jag har inget vettigt att skriva. Hörs, Hej.
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: