ExtraOrdinaryDaY

Skulle det kunna vara, det blir ju precis vad man gör det till. Har än så länge inga planer på att göra något utöver det vanliga idag men man vet ju aldrig vad som händer :)

Igår fick jag en beställning på en målning och det gjorde mig väldigt glad! Tänk, en tjej i Malmö hade hittat min sida :) Det är ju typ i andra änden av Sverige. Känns skoj att det sprider sig och jag är superglad över att få måla lite på beställning igen. Ska försöka få det klart redan idag senast imorgon för det var lite i sista minuten, men man brukar ju säga att man jobbar bäst under press så det ska nog inte vara några problem :) Det är bara väldigt roligt! Fick även en beställning av Moster häromdagen samt 2 st beställningar på jobbet. Så nu har jag 7 teckningar/målningar som jag ska göra om man räknar med dem jag redan haft sedan tidigare. Det går bra nu! :) Skoj skoj. Bara att rulla upp tröjärmarna och sätta igång!

Har kommit igång med träningen nu igen, inte för att jag slutat med den innan heller men jag har inte tränat mycket. 3 pass i veckan är på tok för lite för mig. Jag får abstinens. Så nu har jag bokat in träning för två veckor framåt, ska bli skönt att ha allting riktigt strukturerat. Matdagbok och träningspass inbokade känns tryggt på något sätt, det är roligt att ha kontroll över saker. Träna lite på självdiciplinen. Det ska nog gå bra.
Ikväll är det fotbollsträning och förhoppningsvis är det ÄNTLIGEN dags för match igen på fredag. Har haft lite otur med det där med några lag som dragit sig ur m.m. men jag håller tummarna för att det blir av nu. och då JÄKLAR ska vi vinna!


I Förenade Arabemiraten har de öppnat världens första Guld-(Bank)omat igår. Här kan de rika oljeshejkerna förlusta sig i att när de stoppar i sitt guldplätterade bankkort så kommer det ut 24-karats guld ur automaten istället för kontanter. Ja där ser man... Glada ser de ut att vara ialla fall.

Vill för övrigt ha massa saker för tillfället! Jag vill ha ett projekt att hålla på med (typ måla om sovrum/vardagsrum?) vill resa och jag vill ha ett hus. Jaja. Vi får försöka styra det :)

Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: