The Rev

Jag känner att jag inte har behandlat vår lilla fish som en sann famljemedlem... Jag menar, jag skulle ju inte glömma bort att mata mig själv eller Markus, jag skulle nog inte tycka det vore så najs om jag inte städade lägenheten på två veckor heller. Jag har lite dåligt samvete faktiskt. Jag har varit som ett litet barn som tröttnat på husdjuret efter 2 veckor för att den inte var så rolig som jag trodde. Jag har tom (hemska tanke) haft planer på att "råka" spola ner honom i toaletten... Men frukta ej kära djurvänner!! De tankarna är borta för länge sen. Jag gillar ju the Rev. Han är faktiskt rätt cool och jag har lärt mig att uppskatta honom igen. Jag lovar er att han har det bra hos oss nu. Vattnet är rent och han får mat varje dag, flera gånger om dagen :)





/Louise

Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: