En rolig överraskning :)

Helgen som gick var jätterolig och det av en anledning, i fredags nä jag och Markus satt hemma och tog det lite lugnt så ringde nämligen min mobil.. Och då var den min vän Lovisa som ringde! Jag blev glatt överraskad då vi inte har träffats på evigheter och lite till. Lovisa var min bästa vän under typ hela gymnasiet och vi hängde nästan varje dag. Hon är en underbar, härlig människa och jag gillar verkligen att umgås med henne. Man har alltid roligt med henne :) under tiden jag hat levt samboliv i sköndal har hon flyttat runt i Europa och vi har tappat bort varandra lite. Så jag blev som sagt glatt överraskad när jag plötsligt hörde av henne :) hon skulle tillbringa helgen i Stockholm och undrade om vi skulle "catcha upp". Om jag ville! Så hela lördagen umgicks vi. Gick på stan, fikade, var ute och käkade och pratade MASSOR över lite vindrickande :) det var såå roligt! Lovisas mamma Lotta var även hon med en sväng. Hon är rolig hon. Vi var även ut en sväng på söder och hela dagen/ kvällen var så rolig. Det känns aldrig konstigt med lovisa även om man inte sett henne på jättelänge. Det är så skönt :)
MEN! Det allra, allra bästa av allt är.... Att hon ska flytta till Stockholm!! :D jag är så glad över det! Det kommer bli toppen! :)

/ Louise
Category: 0 Kommentarer

0 Kommentarer: