Booooooobs

Alltså, man får ju så sjukt stora bröst när man ammar! Jag tycker det känns lite jobbigt.
Jag är ju en liten A kupa i vanliga fall och det är verkligen ovant när de är stora, jag är inte helt bekväm i det och jag längtar efter mina små bröst igen :P
De ömmar ju även och läcker, känner mig som en oattraktiv kossa mesta delen av tiden :/ I'm not a very big fan of this.

Nu vet jag att sillisar inte är något för mig ialf så nu slipper jag läggs pengar på det. hehe ^^


// Louise
Category: 7 Kommentarer

7 Kommentarer:

Ulliz sa...

Ja nog blir dom stooooora alla gånger!

eva-li sa...

Det där låter väldigt bekant. Fast jag föredrar hur dem var då jämfört med nu..helt tomma och hängiga i mina ögon. Här blir det nog en operation i framtiden,haha.

Frida sa...

Haha, håller med er båda! Man vill ha tillbaka de som de var innan, nu äre bara taxöron kvar :( Vill operera mig i framtiden jag med faktiskt. Haha, ja kossa är vad man är!! ;)

Anonym sa...

Känner inte igen mig i taxöron eller att de skulle vara tomma. Allt hänger på att ha en bra bh, amnings-bh som ger stöd och har rätt storlek. Får brösten stöd så blir de inte hängiga. Jag fick tillbaka min fina a-kupa och brösten är precis som de var innan så allt är inte så mörkt som det verkar :-) //En bloggläsare

Frida sa...

Bra amnings-bh hade jag, spelar nog ingen roll. Men alla får olika stora bröst vid amning. Går man från en liten B till en D-E kupa så är det logiskt sett inte så konstigt att det finns överflödigt skinn kvar!...

Anonym sa...

Jag hade C innan jag fick barn,E när jag ammade och nu hängande tomma B.Bh hjälpte inte ett skit här heller;)

Anonym sa...

Jag gick från A till C då och har fått tillbaka mina normala bröst. Det om BH:n hade jag sett på Doctors men det är väl gener också säkert som spelar in och hudkvalitén. Skitsamma, saken är den att ni tjejer behöver ju inte operera er! Kroppen förändras och alla skavanker kan vara något vackert som vittnar om det fantastiska ni varit med om, ni har fått barn. Precis som rynkor vittnar på att man levt ett liv fylld av glädje och sorg. //En bloggläsare