Laundry baby

Då vi inte har någon tvättmaskin i lägenheten (tyvärr!!!) så får man helt sonika helt enkelt ta Elton i babybjörnen och traska ned till tvättstugan! Jag trodde det skulle vara meckigt men det går förvånansvärt bra. Han somnar direkt och sitter så bra.






Det ser så mysigt ut :)
Idag var jag nere i tvättstugan redan vid halv 8 (då vi gjorde morgon halv 6) och har då haft tid att vara sjukt effektiv!
6 maskiner blev det (ja, jag vet att jag borde tvätta oftare men det är ju såååå tråkigt!) och nu ska skiten bara vikas och läggas in i skåpen... blä! frivillig någon?



Har även varit på affärn och inhandlat diverse varor för nu ska det bakas 2 sorters bröd, frukostmuffins och förberedas middag. Allt enligt LCHF såklart och jag återkommer med resultaten :)

Ha en bra dag!

// Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

Vad skönt att det går så bra med babybjörnen.För mig funkade det inte alls med allt annat bärande men det kanske var för att Denize var en bautabebis också.Det där var min vision i allafall:)

Louise sa...

ja men den är jättebra tycker jag! Både som sagt när man ska ner i tvättstugan men även om jag ska på affärn och inte vill släpa ut vagnen, eller egentligen göra någon liten grej överhuvudtaget.(eller om gnällig kille bara vill vara i famnen och man orkar inte hålla)
Vi får hoppas han håller sig liten länge så jag kan använda den länge ;)