Our new house!

iiih nu är det ÄNTLIGEN klart! Igår kl 15:00 skrev vi på papper och blev radhusägare på riktigt! Jag lever fortfarande i en dröm och fattar inte att det är sant!? Ska jag, Markus och Elton få bo i ett hus?? Helt ofattbart jag hade föreställt oss boende i vår lägenhet ialf några år till och sen Kanske köpt en större lägenhet. Någon form av hus i Sköndal fanns liksom inte på kartan. Men sånt flyt vi hade!
Fick en privat visning i torsdags och la ett bud direkt som säljaren accepterade! Gick som på nålar ända tills igår då allting äntligen blev klart. :) Nu är det bara betalningen kvar. Handpenningen imorgon och slutbetalning och tillträde den 27 juni. 27 JUNI det är mindre än 3 veckor!! :):):):) wohoo!
Nu ska vi träffa en mäklare imorgon och en annan på tisdag och så ska vi förhoppningsvis få vår lägenhet såld fort som attan! (och dyrt som attan). :)

Igår köpte vi skumpa såklart och firade!

 SKÅL!
 Vårt tjusiga boende!
 framsidan, förråd till vänster, uteplats och balkong.
Baksidans uteplats. Ganska vildvuxen idag.
Då det är ett renoveringsobjekt vi köpt (finns inte en chans att vi skulle haft råd att köpa något i Sköndal annars) så vet vi nu vad vi ska göra på semestern :P Nu har vi flera månader (år?) med renovering framför oss men jag är inte annat än lycklig för det!
Kommer att lägga upp allting här på bloggen tänkte jag så ni får följa våra framsteg :)

Åh jag är så himla glad just nu!
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

eva-li sa...

STORT Grattis än en gång!! Kul för er att kunna kolla tillbaka på det här inlägget om några år och se allt förändras :) Kul att få er närmre också! See you in Semlanparken;)

Louise sa...

TACK :) Det kommer ju bli så himla bra! :):) wihooo