Kartong någon?

Hur en lägenhet kan gå från kliniskt ren och organiserad till total katastrof på bara några timmar är för mig ett mysterium. haha. tror aldrig det varit så här rörigt någon gång hemma hos oss. Men det är som sagt bara för en kort stund, om 2 dagar börjar vi köra iväg kartonger till huset!! :)

Idag har jag varit på banken och lämnat in lite papper som behövdes + kopia på kontraktet på lägenhetsförsäljningen. Frågade även om flyttstädning och vet ni vad - De bjuder på den! wohoo shit vad skönt att slippa tänka på det. Jag har ju städat hela lägenheten iom visningen men nu slipper jag ju göra det igen + att de städar definitivt mycket bättre än jag :P Undra om de torkar ur lådor och ugn m.m med? Måste kollas!
Jag har även bokat en service på diskmaskinen, såklart har ett element pajjat så den strular. Det måste fixas innan nya ägaren får tillträde då lägenheten är såld med en fungerande diskmaskin. 1800 spänn skulle de ha för att komma ut och laga den, det suger ju men samtidigt nödvändigt. Tråkigt bara då man gärna lagt de pengarna på nya huset istället. men men.

Intressant med så många kommentarer om tuttarna vid amning i tidigare inlägg :) ska bli spännande att se om jag får taxöron eller inte. haha.

/ Louise
Category: 2 Kommentarer

2 Kommentarer:

Ulliz sa...

Kan knappt vänta tills vi sitter i erat nya hus och tar en fika och ungarna sover ute i vagnarna : ) myyyys!!!!!

Louise sa...

ååh underbart ska det bli!! :)